03. 09. 2015
24 sata Elegancije 2015: Salon Izuzetnosti
Od 11.-13. Septembra 2015. u Grand Casino-u
U okviru glamurozne manifestacije 24 sata Elegancije, od 11.-13. Septembra 2015. u GRAND CASINO BEOGRAD 12.septembra održaće se Salon of Excellence – konferencija posvećena vrhunskoj izradi luksuznih predmeta.
Tom prilikom gosti će dobiti mogućnost da se upoznaju sa istaknutim kompanijama i prefinjenim autorima koji svojom kreativnošću i izuzetnim kvalitetom izrade zauzimaju značajno mesto na svetskoj sceni ručno rađenih proizvoda, ali otvaraju i nova radna mesta u mnogim manje razvijenim zemljama, pa i u našoj.
Eminentni gosti- predavači tokom konferencije su:
Liverano i Liverano su jedna od poslednjih preostalih firentinskih krojačkih radionica, koja je poznata širom sveta. Od sasvim skromnih početaka atelje Liverano & Liverano postao je ikona Firence koji sada već ima internacionalnu slavu.
Braća Liverano su počeli kao asistenti-krojači u krojačkim radionicama u rodnoj Pulji još kada su bili veoma mladi. Krajem 40-tih godina prošlog veka Luiđi Liverano je otišao u Firencu da radi u radionici „Commesatti“ kod jednog od najboljih gradskih krojača. Dve godine kasnije i tada jedanaestogodišnji Antonio je stigao u Firencu da radi sa bratom Luiđijem u novootvorenom atelje u ulici Via Panzani. Radili su tu sve do 60-tih godina prošlog veka kada je atelje promenio ime u Liverano i Liverano, preselio se u prostor na adresi Santa Maria Novella a danas je u ulici Via De Fossi. Šest dana u nedelji Antonia Liverana ćete zateći u srcu njegovog atelje, za radnim stolom kako pedantno radi sa šablonima,
postavlja i seče paterne i nadzire rad svog tima. Liverano & Liverano atelje je estetski ostao veran tradiciji firentinskog krojenja. Njegov sako ima elegantnu mušku siluetu, uravnoteženo velike revere, niske džepove na grudima, stil je čist, prefinjen i vanvremenski. Zahvaljujući svom bogatom iskustvu koje je akumulirao tokom 70 godina vrednog rada on je postao ikona, jedan od najpoštovanijih svetskih krojača muške odeće.
Rođen u Italiji, Duccio Venturi Quattrini, potiče iz porodice koja ima bogatu tradiciju u proizvodnji cipela. Veoma mlad rešio je da se preseli u Milano gde je ubrzo počeo saradnju sa kućom „Cadette“ za koju je dizajnirao Franco Moschino.
Zatim se preselio u Pariz gde je radio sa Thierry Muglerom. Po povratku u Milano, upoznao je čuvenog Sergio Rossi-ja, majstora italijanskog dizajna cipela i počeo svoju saradnju sa njim koja je trajala 20 godina. Godine 2011-te Dućo (Duccio) je dizajnirao svoju prvu kolekciju cipela pod imenom „Duccio Venturi Bottier“ sa jasno definisanim poslovinim ciljem: dizajnirati cipelu vanvremenskog dizajne i dodati joj savremenu eleganciju sa namerom da prioritet bude na kvalitetu.
Izutetno kreativan i duboko zaintrigiran da nauči sve o proizvodnji visokokvalitetnih cipela, Dućo angažuje sve svoje estetske i tehničke kvalitete i sposobnosti definišući sebe više kao „bottier“-a nego kao dizajnera.
Chivas Brothers predstaviće internacionalni brend ambasador Alex Robertson.
Alex Robertson je od 2008. godine, međunarodni Brand Ambasador Chivas Brothers-a. Svake godine on i njegov fenomenalni tim dočekuju na hiljade posetilaca iz celog sveta u domu škotskog viskija, u srcu Speyside-a, pružajući im nenadmašno iskustvo, i jedinstveni uvid u Chivas Brothers portfolio luksuznih viskija. Alex putuje širom sveta, od Amerike i Kanade, preko većeg dela Evrope, do Indije i Kine, edukujući početnike i ljubitelje viskija, novinare i VIP ličnosti, konzumente i zastupnike, upoznavajući ih sa nasleđem, načinom izrade i nekim tajnama viskija Chivas Regal, Royal Salute, Ballantine’s i The Glenlivet.
"Cipela je objekat lepote i funkcionalnosti, i ako je ona vrhunskog kvaliteta pomaže nam da hodamo i živimo komforno.
Kada je napravljena od visokokvalitetnog materijala i od strane vrhunskog zanatlije ona postaje proizvod koji se izdvaja od industrijski proizvedene obuće i iz sveprisutnog trenda "globalizacije brendova" – Stefano Bemer, 1964-2012. Stefano Bemer je osnovao svoju kompaniju 1983.godine sa jasnim ciljem da napravi savršenu italijansku cipelu. Zahvaljujući njegovoj nepresušnoj radoznalosti, Stefano je pohađao najbolje kurseve i radionice, usavršavao svoju tehniku proizvodnje cipela, postao brend koji je sinonim za italijansku eleganciju, kvalitet i prefinjenost.
Nije tajna da je ovom zanatu – umetnosti proizvodnje cipela, učio i čuvenog Danijel Dej Luisa, čak deset meseci u svojoj radionici. Delili su istu strast, strast prema istoj umetničkoj formi, strast prema činjenici da ne žele da „igraju uloge“ već da postanu „karakter u komadu“. Stefano Bemer je otvorio novu stranicu u istoriji muške mode – on insistira na krunisanju individualnosti protiv globalizacije. To je ta ideja koju u realnosti implentira nastavljač njegove vizije, Tomaso Melani, CEO, predsednik kompanije koja nosi ime Stefana Bemera.
Paskvale Bruni je još kao mali dečak počeo da uči tajne zlatarskog zanata u radionicama Valenze, centru za proizvodnju nakita u Italiji. Godinu 1976 – tu je označio kao početak svoje poslovne avanture. Zajedno sa timom od pet asistenata osnovao je „Gioielmoda“, malu zanatsku firmu koja je bila samo prvi korak velike karijere koja je dovela do rođenja nakita koji je postao veliki brend. Gioielmoda je postala brend „Pasquale Bruni“. Ime osnivača je iskorišćeno za identifikaciju brenda koji je imao ispred sebe svetsku razvojnu strategiju.
Paskvale Bruni se smatra jednim od najznačajnijih dizajnera prefinjenog i skupocenog nakita u svetu. Njegov stil koji je teško imitirati i kada je u pitanju sam stil ali i način izrade nakita. Danas je osnivač ponosan što je njegova kćerka Eugenia Bruni Kreativna direktorka kompanije od 2001.godine a sin Daniel Bruni gemmologist. Tri različiteličnosti je ujedinila ista strast- ljubav prema n akitu. Komad nakita Paskvale Bruni je umetničko delo koje govori o karakteru i o zavođenju, o ženstvenosti, snovima, misterijama i strasti. Kroz te neodoljive oblike i boje nakit Pasquale komunicira na temu lepote, ljubavi, zvezda i snova, sunca i svetlosti, cveća i poezije. To je jedan magičan i zagonetan svet. Svet Pasquale Bruni!
Martell je najstarija od velikih konjak kuća na svetu, sa tradicijom dugom 300 godina i duhom koji veliča francusku Art De Vivre, umetnost življenja. Martell konjak predstavlja simbol francuske sofisticiranosti, a proizvodi se od grožđa koje dolazi iz samog srca Cognac regije. Činjenica koja govori o kvalitetu Martella, je to da se on služio ne samo na večerama careva, kraljeva i političara, već i za obeležavanje ključnih istorijskih događaja, kao što je potpisivanje primirja 1918. godine, krunisanje kralja Džordža V, kao i na legendarnim, luksuznim putovanjima Orient Expressom, Queen Mary, Concorde-om. Kompanija Martell je takođe pokrovitelj čuvenog francuskog dvorca Versaj, jedinstvenog kulturnog i
umetničkog nasleđa francuske istorije.
Ove godine, Martell slavi veliki jubilej, 300 godina postojanja - Tricentenaire. Ovaj značajan događaj biće obeležen kroz mnogobrojne inicijative širom sveta, koje slave francusku Art de Vivre, doba kada su se gastronomija, gustiranje i zanatstvo veoma cenili. Kao najstarija od velikih konjak kuća, Martell rešio je da oda priznanje ovom vremenu kroz brojne inicijative tokom 2015. godine, i ovim povodom započeo je saradnju sa čuvenom, svetski poznatom glumicom, Diane Kruger, koja je postala ambasador Tricentenaire proslava.
Ispred kompanije Pernod Ricard, obratiće se Internacionalni Brend Ambasador, Christophe Pienkowski, koji će predstaviti ovaj jedinstveni, elegantan i neponovljiv stil Martell konjaka.
Princ Tees je ime i prvi brand koji izlazi iz kreativne saradnje između preduzetnika i modnog dizajner Enzo Fusco i princa Emanuele Filiberto od Savoje. a kapsule kolekcija - 8 T-shirt majci od pamuka i cachemire - ima kombinaciju dragocenih, prirodnih vlakana, mekana na dodir i zaodovoljstvo za nositi, kao savršenoi par uz blejzer ili dzemper. Svaka majica, 100% made in Italy, je minuciozno profinjena i ukrašena jedinstvenom grafikom; kolekcija je namenjena kosmopolitskoj, sofisticiranoj klijenteli koja ceni ručno rađene odevne predmete. Prine Tees dolazi kao rezultat sinergije između princa Emanuele Filiberto, koji je uvijek bio sklon modnoj kreativnosti, i Enzo Fusco, jedan od vodećih stručnjaka u svetu mode, sa značajnim know-how u rasponu od sportske do visoke mode ; njegovi brednovi su Blauer, C. P. Company i BeProud of that Dress. Ime Princ Tees dobro opisuje prirodu proizvoda, što upućuje na Emanuele Filiberto Savojskog i njegovo plemenito poreklo, što je ironično istaknuoto i u samom logotipu sa nacrtanom krunicom. Kolekcija će se naći u odabranim, prestizinim buticima sirom sveta od ove godine .
Abed Mahfouz je modni dizajner iz Libana. Potiče iz skromne porodice koja je bila posvećena krojačkom zanatu pa je i Abed odlučio da uđe u zavodljivi svet mode. Nakon što se pridružio svojoj starijoj sestri u dizajniranju večernjih haljina,
Mahfouz je prepoznao svoju pravu strast za modom i to je dovelo do rođenja Abed Mahfouz brenda. Karijeru je započeo dizajniranjem komplikovanih ali prefinjenih venčanica. Godine 2001. nakon uspeha njegove prve kolekcije venčanica „Al-Halimah“ u prevodu „Sanjar“, Mahfouz je iskoračio u svet visoke mode. Naredne godine je učestvovao na Nedelji mode u Rimu i bio je jedan od prvih libanskih dizajnera koji se pridružio Alta Roma pa je nastavio svoje kolekcije visoke mode da prikazuje na ovom sajmu. Zbog ogromne ljubavi prema gradu Rimu, svoje Couture kolekcije je izlagao u nekim od čudesnih gradskih znamenitosti – Villi Borghese, Arco di Constantino i Santo Spirito. Godine 2009 –te je proširio svoj brend luksuznom večernjom ready-to-wear linijom želeći da proširi interesovanje za svoj brend. Ova kolekcija je prikazana na Njujorškoj Nedelji mode a on je nastavio da osvaja žene širom sveta.
Dino Colla, berberin iz Ferare je svoju berbernicu-laboratoriju „Antica Barbiera Colla“ otvorio u Via Manzon davne 1904.godine i do danas je ona institucija u Milanu. Preko sto godina istorije šišanja kose i oblikovanja brade! U davno vreme kada je Dino počinjao svoj biznis kočije sa konjima su prevozile putnike i njegove mušterije. Opstao je do danas zahvaljujući svom menadžerskom talentu, prepoznatljivom stilu i umeću da pruži uslugu sa pet zvezdica: posle brijanja je koristio vruće peškire za parenje lica, šišao je mušterije metodom „sfumatura a candela“ ili oblikovanje kose dimljenjem na sveći, pravio je šampone sa gorkim bademovim uljem, jajima, rumom i soli. Kako su njegovi poslovni uspesi rasli i njegov salon je dobijao više prostora i poštovanja a prema njegovim posebnim receptima proizvedeni su kreme i losioni za negu kože i kose i to specijalno dizajnirani proizvodi Antica Barbiera Colla u ograničenoj seriji.