Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

09. 07. 2012

Kvalitet bez etikete

Japanski izum – Muji radnje

Muji je japanska kompanija koja se bavi prodajom različitih prozvoda, neophodnih pri svakodnevnim aktivnostima, od odeće i obuće, baštenskog materijala, do nameštaja i tehničkih uređaja. Prva prodavnica je otvorena 1983. godine, a od 1991. su prisutni i na evropskom tržištu, otvaranjem radnje u Londonu.

Danas je Muji kompanija koja se doživljava kao stil života. Fokus je na jednostavnosti i povratku prirodi. Ono po čemu se Muji proizvodi razlikuju je to da kupac ne plaća troškove etikete, lepog pakovanja, već se ide u korist kvaliteta, upotrebe prirodnih i recikliranih materijala. Žargonski rečeno, Muji je postao brend bez brenda, a upravo su ljudi koji su umorni od logoa i reklama ciljna grupa kompanije. Samim tim, na reklame se ne troši novac, a iako jednostavan, dizajn proizvoda je najpre praktičan i minimalistički.

Muji prodavnice spadaju pod konceptualne, a njihova poruka je jasna: povratak osnovama, za bolju budućnost. Svoje višegodišnje uspehe duguju svojim vernim kupcima, oslanjajući se na njih i njihove preporuke.  Muji ne mari za izgled, već za funkcionalnost, a kako ne postoji marketing plan kao kod ostalih robnih marki, jedino čemu se zaista pridaje značaj je kvalitet i cena koja odgovara tom kvalitetu. Ne pokušavajte da pronađete oznaku marke na prozivodu, jer je nema. 

Ako želite da uvek budete u  toku sa informacijama iz kulture, dizajna i neobičnih destinacija, prijavite se na SML Newsletter OVDE!

Preporučujemo

foto

06. 09. 17

Najlepše fotografije veridbi u 2017. godini

Ko kaže da bajke ne postoje?!

foto

14. 08. 17

Dama među oblacima

Svet na dlanu...kroz pilotsku kabinu

Search