Štampaj

Pošalji prijatelju

05. 08. 2011

Rachel Zoe novi karmin

u saradnji sa Exude

Strast koju Rachel Zoe ima prema modi nije iznenađujuća, ali ova poznata stilistkinja poznatih je podjednako privržena i karminu. “Od sve šminke koju koristim, najviše sam zaintrigirana i očarana karminom“ rekla je Zoe. “Imam pune usne, pa je poigravanje sa bojom i teksturama uvek bilo zanimljivo za mene. “Od 2. avgusta 2011, Rachel će postati portparol i ambasadorka za New York-ški brend Exude. Prvi proizvod koji je ova kompanija plasirala je Exude karmin, koji ima kristalni aplikator futurističkog izgleda i minimalističko pakovanje. Dok je formula-koja sadrži vitamine C i E, gogi bobice i omega-3 i omega-6 kiseline-dizajnirana da ostavlja savršeno matiran sjaj.

“Ovo je moderan pristup ikonografskom obliku karmina,“ rekla je Diane Breidenbach, koja je sa svojim mužem Laurence Mille-om osnovala Exude prošle godine. “Ugaoni oblik karmina ostaje nepromenjen u toku celog veka proizvoda“ kaže Breidenbach-ova i dodaje da je bilo potrebno 10 godina da se usavrši dizajn ovog karmina. Za Zoe, koja je sarađivala na celokupnom kreiranju proizvoda, najvažnije je bilo da sve bude jednostavno. “Hteli smo da se koncentrišemo na sam proizvod a ne na pakovanje jer nismo želeli da ono odvlači pažnju. Ovaj karmin nikada neće izgledati lepo spolja.“ dodaje Zoe.

Plan je da se karmini prodaju isključivo na sajtu kompanije. Svaki je začinjen mkirisom mentola, cena im je 29 dolara i mogu da se nađu u obliku karmina i sjaja za usne. Od toga, karmini dolaze u 9 nijansi, od Nude do Cranberry (koji je potpisala Zoe), dok sjaj možete da nađete u 5 nijansi.

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search