26. 11. 2014
Kontroverze oko novog Moschino parfema
Jeremy Scott na udaru modne kritike
Jeremy Scott, kreativni direktor popularne italijanske kuće Moschino, tvrdi da je novi parfem, koji je upakovan u plišanog medu, njegov put da se približi mladima, ali i običnim ljudima, uporedivši sebe sa Lady Dianom.
On kaže da je pokojna britanska lejdi bila princeza naroda, a on želi takav status među dizajnerima.
Nakon revija na kojima su prikazane kolekcije inspirisane Barbie lutkom, McDonald's-om i drugim fenomenima pop kulture na red je došao parfem "Toy", koji reklamira Isabeli Fontana, prekrivena medama, dok u ruci drži parfem, takođe obučen u igračku.
I dok modna kritika ne razime Scottov pristup, on svakako ima značajno mesto među pop zvezdama. Njegove kreacije su omiljene pevačicama od Miley Cyrus i Rite Ore do Katy Perry.
Kako se vama čini pristup gospodina Scotta - da li je osvežavajući ili degradirajući prema modnom svetu?