13. 08. 2012
Da li je vaša baka novo lice kuće Lanvin?
Obične i neobične reklamne kampanje
Reklamne kampanje za sezonu jesen/zima 2012-13. godine su okupirale modne portale, iščekujuće septembar kada kreću u pohode na štampane medije. Pevačica Lana Del Ray je novo lice marke H&M, kuća Alexender McQueen je napravila i prateći film, koji podseća na MTV spotove iz zlatnog doba tehno muzike, a najtraženije lice je ponovo Kate Moss, koja je zvezda kampanji marki Liu Jo, Rag&Bone i modne kuće Salvatore Ferragamo.
Dok se za većinu kampanju može reći “isto to samo malo drugačije”, Lanvin je otišao par koraka dalje. Umesto holivudsih lepotica i supermodela, Lanvin je angažovao Njujorčane. Pod sloganom da je Lanvin za svakog ko ima ukusa pri odevanju, odabrani su obični ljudi, različitih životnih dobi, koji su se činili dovoljno “jaki” da iznesu komade poslednje kolekcije ove kuće. Jeftin marketinški trik ili iskorak u budućnost, vreme će pokazati.
Ako želite da uvek budete u toku sa informacijama iz sveta mode, novostima i novitetima, prijavite se na SML Newsletter OVDE