06. 09. 2013
Damsel In Distress
Senzualni i zavodljivi donji veš
Damsel in distress je beogradski brend veša modnog dizajnera Olge Marković. Sa obrazovanjem scenskog kostimografa, profesionalnim iskustvom u filmskoj i pozorišnoj kostimografiji, stajlingu i modnoj industriji veša, Olga je svestrano pristupila kreiranju ovog brenda da bi izrazila sopstvenu viziju spoja tradicionalnih predstava o seksulanosti i modernih seksualnih sloboda. Birajući samo visoko kvalitetne materijale i ručnu izradu po meri, Damsel in distress predstavlja jedinstven brend na tržištu, koji posvećuje veliku pažnju izradi svakog komada veša pojedinačno.
Dizajneka odgovara da smatra da je modna scena u Srbiji postojala i pre otvaranja Choomich design distrikta, ali da ovaj prostor definitivno predstavlja šansu da se i dalje razvija i napreduje.” Choomich kao ideja trebao je da bude mesto u kom umetnost i dizajn žive i razvijaju se. Nažalost i posle skoro tri godine rada, za Belgrade Design District i dalje ne zna veliki broj Beograđana. Mišljenja sam da BDD ima još mnogo da radi na sebi, kako u marketinškom tako i u kreativnom smislu.” Olga ističe da svaki dizajner koji izlaže u BDDu poseduje nešto što vredi, iako su svi različiti, upravo je to što ovaj prostor čini posebnim.
“Danas je u Srbiji teško baviti se bilo čime, a ipak nam svašta polazi za rukom. Isto je i u dizajnu donjeg veša. Materijale nabavljam na sve moguće načine, kod nas, po inostranstvu, ćak o preko interneta. Nekad jednostavno obilazim sve prodavnice materijala koje postoje kod nas,”izjavljuje dizjanerka. Olga inspiraciju crpi svuda, najčešće u svojoj neposrednoj blizini, od street stylea do starih filmova. Pokušava da se ne ugleda na druge dizajnere, već je samo inspirišu i kreativno podstiču poput dizajnera veša: Marika Vera, Chantal Thomass, Kriss Soonik, Josefine Wing, i brendova: Lascivious, Lake & Stars, Ell & Cee. Planira da plasira svoj proizvode u regionu, dok joj se inostrano tržište i dalje čini daleko.
“Nameravam da pravim nove kolekcije, ispravljam greške iz predhodnih, da širim asortiman. Uglavnom se moji planovi svode na razvijanje novih modela, i modernizovanje proizvodnje.”