10. 12. 2012
Moncler
Perjana jakna sa stilom
Rene Ramillion je tridesetih godina 20. veka započeo proizvodnju planinske opreme u jednom alpskom, francuskom selu Monestier de Clermont, a samo ime kompanije je i nastalo od imena sela: Moncler. Za vreme Drugog svetskog rata, Ramillion upoznaje Lionela Terraya, poznatog skijaša i šampiona u ovom sportu. Kao veliki ljuditelj prirode, Lionel je odlučio je da putuje po Kanadi, ali nije imao odgovarajuću opremu i zato je u saradnji sa Ramillionom kreirao odeću i vreće za spavanje koje su bile odgovarajuće za oštre, zimske vremenske uslove u prirodi.
Proizvodi su testirani i napravljena je linija odeće i opreme pod nazivom Moncler pour Lionel Terray. 1952. godine, komapnija je imala kapital od preko 1.5 miliona dolara, a svetsko tržište je osvojila 1968. godine, kada je obukla francuski tim na Zimskim Olimpijskim igrama u Grenoblu.
Osamdesetih godina prošlog veka Chantal Thomass je izmenio dizajn Moncler jakni, tako što je na njih stavio dugmiće, krzno, saten i tkanine sa dva lica. 2003. godine Remo Ruffini je postao kreativni direktor kompanije, i pokretao je razne projekte,koji su unapređivali poslovanje kompanije.
Bilo da vam treba jakna za posao, za izlazak ili jednostavno za svaki dan, Moncler ima jakne za svaku priliku. Moncler butici mogu da se nađu u gradovima širom Evrope: St. Moritz, Cortine, Courmayeur, Crans Sur Sierre, Megeve, Chamonix, Paris, Milan, Gstaad, Hong Kong i Aspen. A neke od najvćih svetskih zvezda ne mogu da zamsle zimu bez ovog odevnog komada.