01. 10. 2014
Gucci make up debi
Najveće lansiranje do sada...
Guccijeva debitantska make up kolekcija treba da bude lansirana ovih dana i ceo modni svet je sa nestrpljenjem očekuje!
U pitanju je preko 200 proizvoda, od kojih su 50 samo karmini i svaki proizvod je ukrašen ikonografskim ukrštenim G logotipom, zaštitnim znakom kuće Gucci!
Ovo je definitivno najveće dizajnersko lansiranje beauty kolekcije do danas, pa je vreme da se malo bliže upoznamo sa kolekcijom.
Na prvi pogled, šminka deluje pomalo retro, čak zastarelo neki bi rekli, ali kada pogledate malo bliže, videćete da je u pitanju oživljavanje glamura iz osamdesetih (što je i globalni trend za ovu jesen i zimu) ali u updateovanom izdanju i sa modernim pristupom.
Reči koje najbolje mogu da opišu kolekciju jesu: zlato, upečatljivo, bogato, luksuzno i teksturirano. Sve se vrtelo oko samopouzdanja za kreativnu direktorku brenda Fridu Giannini, koja je želela da uz pomoć imena za proizvode kao što su Audacious, Bold i Power (Odvažno, Smelo, Moć) dočara da je kolekcija namenjena baš za takve žene.
Kustos kolekcije je bila legendarna Pat Mc Grath, koja se pobrinula da svaka boja i nijansa budu upravo ono što je Frida Giannini zamislila, a za jedan karmin trebalo je čak 70 pokušaja da se pogodi ona prava boja.
U svakom slučaju, radujemo se ovom glamuroznom lansiranju i jedva čekamo da isprobamo neke od proizvoda.