Štampaj

Pošalji prijatelju

16. 04. 2012

Najtraženija lica modnog sveta

One prodaju...

Bilo da se radi o reklamnoj kampanji za parfeme, kozmetiku za negu lica ili šminku, najpoznatije kuće, koje su stekle poverenje miliona žena širom sveta, se i dalje utrkuju u stvaranju što luksuznije i što glamuroznije kampanje. Osim nekih opštih smerna, kao što su ambijent velegrada, francuski jezik i puno ruža ili orhideja ukoliko se radi o kampanji za parfem, aktraktivna i sveža lica su ta koja prodaju ili nas makar nateraju da probamo taj proizvod. Za neka lica, poput Kate Moss, se jednostavno zna da će prodati proizvod, jer njen rokenrol stav, izgled devojke, sada već žene iz komšiluka i odličan osećaj za stil su najprihvatljiviji za žene, te se najlakše identifikuju sa ovim supermodelom. Kate samo ove sezone nam se smeši sa bilborda za Mango i Liu Jo, dok njeno lice krasi kampanje za Rimmel kozmetiku i Dior Addcit ruž za usne. Osim Kate, Lara Stone, Natalia Vodianova i Abbey Lee Kershaw su među najtraženijim modelima kada su kampanje u pitanju, a interesantno je da su sve ove manekenke plavuše.

Još od devedesetih se vodi borba između modela, glumica i pevačica o tome koje će dobiti najviše medijske pažnje, a da taj rat i dalje traje, dokaz su dva mlada i lepa lica, koja su fascinirala dve velike kompanije: Revlon i Lancome. Emma Stone, crvenokosa glumica, koju znamo iz filmova „Crazy Stupid Love“ i „Easy A“ spada među nove nade Holivuda, dok je Emma Watson već dobro znano ime iz serijala filmova o Harry Potteru. Mlada britanka, Emma, nije ljubitelj holivudskih žurki, ali je zato miljenica modnih prestonica, dok promoviše kuću Lancome. Uskoro će im se pridružiti i zvezda filmova „Twilight“, u reklamama za parfem kuće Balenciaga.

Naspram ove tri nekonvencionalne lepotice nalaze se super seksi devojke, poznatije po provokativnim ispadima u javnosti, nego po karijerama. Rihanna i Megan Fox već sezonama flertuju sa modnim svetom, mada je apsolutni pobednik u broju kampanja među nemodelima Milla Jovovich, kojoj je primarno zanimanje gluma. Ona je samo jedno od mnogobrojnih L'Oréal lepotica, među kojima su i Laetitia Casta, Doutzen Kroes,  Beyonce i mnoge druge. Neke od već pomenutih lica ste imali prilike da vidite na reklamama Giorgio Armanija, a nekima se toliko dopalo da budu zaštitna lica kozmetike ili parfema, da su stvorile svoje mirise.

Veza Holivuda i modnih stranica nije ništa novo, ali ono što se promenilo je jasna linija između tog famoznog primarnog zanimanja. Kada su Merilyn Monroe i Elizabeth Taylor bile zaštitna lica modnih kuća, one su već bile prihvaćene kao glumice, sa armijom fanova i priznanja. Danas je situacija malo drugačija, jer imati Oskara ne garantuje da ćete prodati išta, i obrnuto: većina zvezdi najpre zasija na bilbordima, a zvanje im je samo stavka u CV-u. Kate Winslet se nije proslavila u kampanji za parfem Tresor, dok je Scarlet Johannsson blistala (i blista) u kampanji za Dolce & Gabanna, baš kao i Sienna Miller za Boss Orange. Vanessa Paradis i Liv Tyler su zauvek ovekovečene kao lica modnih kuća Chanel, odnosno Givenchy, iako je teško setiti se kada su poslednji put snimile film.

Manekenke nisu ostale dužne, te su se oprobale u filmskoj i muzičkoj industriji, ali su Gisele i Claudia Schiffer se ubrzo  vratile pred objektive, jer osim što su rođene da poziraju, spadaju među najprofitabilnija lica planete. Isto važi i za čuvenu Naomi, koja ne samo da reklamira, već rado i prošeta pistama. Iako je modeling privilegija izuzetno mladih devojaka, izgleda da za neke žene godine jesu samo broj.

Ma kakva reputacija bila, lice će prodati proizvod ili ne, zavisno od želje drugih žena da ugrabe delić baš te poznate ličnosti. To nisu uvek najlepša lica, niti najtalentovanija, to su lica koja intrigiraju. Naravno, ukoliko je paket lepo upakovan, a za to će se pobrinuti nekolicina odabranih fotografa i stilista, reklamne kampanje će biti tu da mame uzdahe oba pola, a šta se prodaje saznaćemo tek nakon što kupimo proizvod.

Preporučujemo

foto

15. 08. 18

Virgil Abloh u saradnji sa Nike-om i Serenom Williams

Šampionka tenisa će ove godine nositi Ablohove kreacije na US Open turniru koji počinje 27. avgusta i predstaviti novu liniju po prvi put.

foto

10. 07. 18

Čarobna revija Dolce & Gabbana

Ovakvu reviju još niste videli!

Search