19. 07. 2011
Kupujte pametno
nemojte dozvoliti da vas ponese trend
Predpostavka da je originalnost velikih imena neprikosnovena i da su upravo oni koji postavljaju modne putokaze i nameću svaki trend, ne znači da se neko od mladih dizajnera koji ih ima svugde oko nas nije bio i kreativniji u nekom od svojih rešenja. Problem je u tome što nisu u prilici da komercijalizuju svoje linije na način da se pozicioniraju kao oni koji su modna istorija. Ipak, podsećamo vas da i veliki McQueen ne bi postao svetska marka da ga još u studentskim danima nije podržavala ikona stila Isabella Blow i pokrenula komercijalizaciju njegovog brenda promovisanjem i pomoću koju mu je bezrezervno pružala.
Čak i ako nam kažete " Da, istina, ali ja kupujem kvalitet! Ova torba je kupljena pre nekoliko godina i sjajno izgleda i sad i lako se uklapa uz sve..." nije u potpunosti održiva teorija...a kako?! Evo već u osvit nove sezone, pojaviće se u nekom od izloga novi model za jesen zimu i eto problema. Ona koju smo do malopre hvalili ostaće u dnu ormara, ako smo u prilici da kupimo novu, skupljajući prašinu do sudnjeg dana. Kupovinom nove torbe, samo ste otvorili Pandorinu kutiju, koja če nastaviti " da guta" u tmini vašeg ormara model za modelom, sve dok ne shvatite da je količina novca koju ste bacili u ormar zastrašujuća. Ako se odlučujete za neki model u skladu sa svojim mogućnostima, kupujte klasike koji će duže i uspešnije biti okačeni na vašem ramenu.