Štampaj

Pošalji prijatelju

28. 03. 2016

Venčanice iz H&M-a

High street brendovi osvajaju tržište venčanica po niskim cenama

U okviru svoje godišnje H&M Conscious kolekcije, švedski modni gigant je uvrstio i bridal deo, posvećen budućim mladama.

Nakon ASOS-a, ovo je prvi put da se high street gigant ozbiljno pozabavio venčanicama, kao i komadima koji su namenjeni nekonvenciolnim mladama.

H&M Conscious kolekcije je izrađena od najfinijih recikliranih materijala, a ove godine zaštitno lice je Julia Restoin Roitfeld, ćerka Carine Roitfeld.

Venčanice su predstavljene u tri siluete sa cenama od 199 do 499 eura. Prepune čipke i zanimljih, ali ne i upadljivih detalja, za sada će se naći samo u odabranim prodavnicama, a sudeći prema pozitivnim kritikama, sigurni smo da je ovo korak u pravom smeru.

I dok cene venčanica padaju, zanimljivo je da su velike modne imperije posvetile pažnju trenerkama, a među njima su Chloe i JW Anderson, sa komadima koji prelaze nekoliko hiljada eura.

Preporučujemo

foto

28. 07. 16

Veliki povratak braon boje

Boja koju će svi nositi tokom hladnih dana

foto

08. 08. 16

Ekstravagantni detalji u crvenim nijansama

Od jarkih tonova do boje vina i bordo nijansi

Search