14. 03. 2016
Stellin Pop
Novi miris kuće Stella McCartney
Novi miris Stelle McCartney stiže 7. aprila, a već je postao hit, zahvaljujući odličnoj reklamnoj kampanji.
Miris Pop sadrži cvetne i drvene note, moderan je i mladalački, sa lišćem paradajza, ljubičica i sandalovine.
Ideja je da ovaj miris ohrabri i inspiriše žene, a vizuali, slikani u kalifornijskoj pustinji, gotovo da nisu uopšte prošli obradu Photoshopom. U kampanji glavne uloge su pripale mladim ženama, koje su po prvi put izašle iz senki poznatih roditelja, te su među njima Madonnina ćerka Lourdes i ćerka Quincy Jonesa i Nastassje Kinski, Kenya Kinski-Jones.
Njima su se pridružile glumica Amandla Stenberg i pevačica Grimes. Kampanja je naišla na pozitivne kritike, te se nadamo da će miris opravdati očekivanja.