Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

14. 03. 2016

Stellin Pop

Novi miris kuće Stella McCartney

Novi miris Stelle McCartney stiže 7. aprila, a već je postao hit, zahvaljujući odličnoj reklamnoj kampanji.

Miris Pop sadrži cvetne i drvene note, moderan je i mladalački, sa lišćem paradajza, ljubičica i sandalovine. 

Ideja je da ovaj miris ohrabri i inspiriše žene, a vizuali, slikani u kalifornijskoj pustinji, gotovo da nisu uopšte prošli obradu Photoshopom. U kampanji glavne uloge su pripale mladim ženama, koje su po prvi put izašle iz senki poznatih roditelja, te su među njima Madonnina ćerka Lourdes i ćerka Quincy Jonesa i Nastassje Kinski, Kenya Kinski-Jones.

Njima su se pridružile glumica Amandla Stenberg i pevačica Grimes. Kampanja je naišla na pozitivne kritike, te se nadamo da će miris opravdati očekivanja.

Preporučujemo

foto

29. 09. 17

5 navika koje uništavaju nokte

Negovane ruke nisu samo odraz lične higijene već i statusni simbol na osnovu koga drugi ljudi donose sud o vama.

foto

28. 09. 17

Pravilno čišćenje lica...

...jer naše lice to zaslužuje.

foto

23. 08. 17

Tajna vitke linije i mladalačkog izgleda žena iz Japana

Ukoliko ste putovali u Japan ili ste sreli nekog iz Japana verovatno vam je prvi utisak ostavila njihova mladolikost.

Search