Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

21. 04. 2016

Njujork u Beogradu: Maybelline Make It Happen

Duh Njujorka u Beogradu uz predstavljanje velikih noviteta u jednoj od vodećih make up kuća današnjice

Maybelline New York od samog je početka imao jasnu misiju i viziju – da bude brend inspirisan snažnim ženama i  ponudi make up koji je dostupan ženama u celom svetu.

U današnjem svetu koji karakteriše brzine, nova generacija žena nosi slobodu da se iz dana u dan izrazi na drugačiji način. Komunikacija sa modernom generacijom žena zahteva mnogo kreativnosti i svežine. To je generacija koja žudi za novitetima, prati trendove, sa lakoćom ih konzumira, ali i u potpunosti prilagođava sebi. U skladu s tim Maybelline New York u ovoj, 2016. godini, menja brend komunikaciju i slogan. "Make It Happen" jasna je i snažna poruka koja inspiriše žene da izraze svoju lepotu na sebi svojstven način.

U ekstravagantnoj aprilskoj noći koja je donela duh Njujorka u srce Beograda, čuveni svetski kozmetički brend Maybelline New York predstavio je novi slogan "Make It Happen". Snažna poruka koja pokreće žene da izraze lepotu na sebi svojstven način, oživela je u scenografiji inspirisanoj modnim pistama i ulicama grada koji nikada ne spava. Događaj koji je privukao brojne zvanice iz medija i javnog života još jednom je potvrdio da Maybelline New York nastavlja da pleni energijom, pruža inspiraciju i postavlja trendove.  

Maybelline New York je u fokus stavio novu generaciju žena, slobodnih da se iz dana u dan izraze na drugačiji način. To je generacija koja žudi za novitetima, prati trendove, sa lakoćom ih konzumira ali i u potpunosti prilagođava sebi. Vođen upravo težnjom žena širom sveta da se istaknu, budu odvažne i jedinstvene Maybelline New York promenio je slogan u "Make It Happen". 

Novi slogan prate i novi proizvodi, koje je na događaju predstavio zvanični Maybelline šminker Aleksandar Đikić. Inspirisan poslednjim trendovima sa njujorških modnih pista on je otkrio tajne besprekornog mejkapa i najavio ključne novitete za predstojeću sezonu. Maybelline tim upoznao je prisutne sa istorijom brenda koji je prošle godine proslavio stogodišnjicu postojanja, transformišući se kroz decenije od porodičnog biznisa do imena poznatog u svakom domaćinstvu i svetskog trendsetera. Maybelline New York od samog početka ima jasnu misiju – da bude brend inspirisan snažnim ženama i ponudi mejkap koji je dostupan ženama svuda u svetu.

Dok Maybelline New York ulazi u svoj drugi vek kao jedan od najpopularnijih svetskih brendova u oblasti šminke, događaj u Beogradu obeležio je i početak nove Maybelline "Make It Happen" ere. 

Preporučujemo

foto

06. 09. 17

Najlepše fotografije veridbi u 2017. godini

Ko kaže da bajke ne postoje?!

foto

14. 08. 17

Dama među oblacima

Svet na dlanu...kroz pilotsku kabinu

Search