ISAAC MIZRAHI
Isaac Mizrahi (rođen 14. oktobra 1961) je američki TV prezenter, modni kreator, i bio je kreativi direktor Liz Claiborne. Najpoznatiji je kao vlasnik istoimene robne marke. Mizrahi je rođen u Brooklinu (New York), a već sa 15 godina je, uz pomoć porodičnog prijatelja, lansirao sopstvenu liniju, IS New York. Pohađao je Parsons School of Design. Mizrahi je predstavio svoju prvu kolekciju na reviji koju je organizovao Bergdorf Goodman. Nagrađena mnogim pozitivnim kritikama, izazvala je veliko interesovanje u trgovačkim krugovima - sam Mizrahi je, u intervjuu sa Elizabeth Cannon, kolekciju opisao kao "uzdržanu i glamuroznu", "elegantnu", "finu, rafiniranu", inspirisanu dekadencijom i raznolikošću New Yorka. Francuska modna kuća Chanel otkupila je udeo u kompaniji i počela da investira u Mizrahijeve kolekcije. Međutim, uprkos konstantnoj podršci kritike, prodaja je bila neujednačena. Takva situacija se uglavnom pripisuje nedostatku definisane estetike Mizrahijeve marke - "Mizrahi Look" je svake sezone predstavljala sasvim novi izgled, potpuno menjajući koncept. Tako je kompanija, u poslednjoj godini saradnje sa Chanelom, zapravo bila u gubicima, i Chanel se povukao iz posla. Ipak, lista Mizrahijevih obožavalaca nije kratka - Nicole Kidman, Selma Blaire, Julia Roberts, Sarah Jessica Parker, Debra Messing i Natalie Portman samo su neke od njih. Između 1995. i 1997. Mizrahi je kreirao kolekciju "IS**C" koja je, budući daleko jeftinija od njegovih uobičajenih modela, bila zamišljena kao način da se ponudi raznovrsnija roba, namenjena širem krugu mušterija. Linija je, međutim, propala, i ugašena je 1997. Mizrahi se vratio u modu 2002, kreirajući liniju za Target - kolekcija je postala ogroman hit, i uskoro je proširena i na modne dodatke, detalje za kuću, pa čak i stvari namenjene kućnim ljubimcima. Prodaja se tokom 5 godina utrostručila do fantastičnih 300 miliona dolara, otvarajući dizajneru vrata američkog mainstreama. Linija je prekinuta 2008, kada se Mizrahi odlučio za saradnju sa Liz Claiborne. Mizrahi je kreirao odeću za Liz Claiborne samo godinu dana, tokom 2009. Iako su se reklame za njegovu kolekciju - na kojima je bio Mizrahi sa ženama svih rasa, godina i mera - nalazile u svim modnim časopisima, samu kolekciju je pratila katastrofa gotovo od početka. I odeću i modne dodatke bilo je izuzetno teško naći, kako je odeću Liz Claiborne prodavao samo mali broj relativno nepoznatih radnji kojih, čak, nije ni bilo u većim gradovima. Sve se okončalo tako što je website Liz Claiborne ugašen u decembru 2009, a kružile su i glasine da je kompanija bankrotirala, i da je u velikim dugovima. Od jeseni 2010. odeća marke Liz Claiborne može se naći samo u radnjama J.C.Penney, i više je ne dizajnira Mizrahi.
Galerije