Štampaj Štampaj

Pošalji prijatelju

04. 09. 2015

Ponovo sa vama: 24 sata Elegancije

Od 11.-13. Septembra 2015. u Grand Casinu

U okviru glamurozne manifestacije 24 sata Elegancije, od 11.-13. Septembra 2015. u GRAND CASINO BEOGRAD 12.septembra održaće se Salon of Excellence – konferencija posvećena vrhunskoj izradi luksuznih predmeta. 

Tom prilikom gosti će dobiti mogućnost da se upoznaju sa istaknutim kompanijama i prefinjenim autorima koji svojom kreativnošću i izuzetnim kvalitetom izrade zauzimaju značajno mesto na svetskoj sceni ručno rađenih proizvoda, ali otvaraju i nova radna mesta u mnogim manje razvijenim zemljama, pa i u našoj. 

Eminentni gosti- predavači tokom konferencije su:

Liverano i Liverano su jedna od poslednjih preostalih firentinskih krojačkih radionica, koja je poznata širom sveta. Od sasvim skromnih početaka atelje Liverano & Liverano  postao je ikona Firence koji sada već ima internacionalnu slavu. Braća Liverano su počeli kao asistenti-krojači  u krojačkim radionicama u rodnoj Pulji još kada su bili veoma mladi. Krajem 

Rođen u Italiji, Duccio Venturi Quattrini potiče iz porodice koja ima bogatu tradiciju u proizvodnji cipela. Godine 2011. Duccio je dizajnirao svoju prvu kolekciju cipela pod imenom Duccio Venturi Bottier sa jasno definisanim poslovinim ciljem: dizajnirati cipelu vanvremenskog dizajne i dodati joj savremenu eleganciju sa namerom da prioritet bude na kvalitetu. 
Izutetno kreativan i duboko zaintrigiran da nauči sve o proizvodnji visokokvalitetnih cipela, Dućo angažuje sve svoje estetske i tehničke kvalitete i sposobnosti definišući sebe više kao „bottier“-a nego kao dizajnera.

Chivas Brothers predstaviće internacionalni brend ambasador Alex Robertson. 
Alex Robertson je od 2008. godine, međunarodni Brand Ambasador Chivas Brothers-a. Svake godine on i njegov fenomenalni tim dočekuju na hiljade posetilaca iz celog sveta u domu škotskog viskija, u srcu Speyside-a, pružajući im nenadmašno iskustvo, i jedinstveni uvid u Chivas Brothers portfolio luksuznih viskija. Alex putuje širom sveta, od Amerike i Kanade, preko većeg dela Evrope, do Indije i Kine, edukujući početnike i ljubitelje viskija, novinare i VIP ličnosti, konzumente i zastupnike, upoznavajući ih sa nasleđem, načinom izrade i nekim tajnama viskija Chivas Regal, Royal Salute, Ballantine’s i The Glenlivet.

"Cipela je objekat lepote i funkcionalnosti, i ako je ona vrhunskog kvaliteta pomaže nam da hodamo i živimo komforno. 
Kada je napravljena od visokokvalitetnog materijala i od strane vrhunskog zanatlije ona postaje proizvod koji se izdvaja od industrijski proizvedene obuće i iz sveprisutnog trenda "globalizacije brendova" – Stefano Bemer1964-2012. Stefano Bemer je osnovao svoju kompaniju 1983.godine  sa jasnim ciljem da napravi savršenu italijansku cipelu. Zahvaljujući njegovoj nepresušnoj radoznalosti, Stefano je pohađao najbolje kurseve i radionice, usavršavao svoju  tehniku proizvodnje cipela, postao brend koji je sinonim za italijansku eleganciju, kvalitet i prefinjenost. 

Paskvale Bruni je još kao mali dečak počeo da uči tajne zlatarskog zanata u radionicama Valenze, centru  za proizvodnju nakita u Italiji.  Godinu 1976. je označio kao početak svoje poslovne avanture. Zajedno sa timom od pet asistenata osnovao je Gioielmoda, malu zanatsku firmu koja je bila samo prvi korak  velike karijere koja je dovela do rođenja nakita koji je postao veliki brend. Gioielmoda je postala brend Pasquale Bruni.

Martell je najstarija od velikih konjak kuća na svetu, sa tradicijom dugom 300 godina i duhom koji veliča francusku Art De Vivre, umetnost življenja. Martell konjak predstavlja simbol francuske sofisticiranosti, a proizvodi se od grožđa koje dolazi iz samog srca Cognac regije. Činjenica koja govori o kvalitetu Martella, je to da se on služio ne samo na večerama careva, kraljeva i političara, već i za obeležavanje ključnih istorijskih događaja, kao što je potpisivanje primirja 1918. godine, krunisanje kralja Džordža V, kao i na legendarnim, luksuznim putovanjima Orient Expressom, Queen Mary, Concorde-om. Kompanija Martell je takođe pokrovitelj čuvenog francuskog dvorca Versaj, jedinstvenog kulturnog i 
umetničkog nasleđa francuske istorije.

Ispred kompanije Pernod Ricard, obratiće se Internacionalni Brend Ambasador, Christophe Pienkowski, koji će predstaviti ovaj jedinstveni, elegantan i neponovljiv stil Martell konjaka.

Princ Tees je ime i prvi brand koji izlazi iz kreativne saradnje između preduzetnika i modnog dizajner Enzo Fusco i princa Emanuele Filiberto od Savoje. Svaka majica, 100% made in Italy, je minuciozno profinjena i ukrašena jedinstvenom grafikom; kolekcija je namenjena kosmopolitskoj, sofisticiranoj  klijenteli koja ceni ručno rađene odevne predmete. Ime Princ Tees dobro opisuje prirodu proizvoda, što upućuje na Emanuele Filiberto Savojskog i njegovo  plemenito poreklo, što je ironično istaknuoto i u samom logotipu sa nacrtanom  krunicom. Kolekcija će se naći u odabranim, prestizinim buticima sirom sveta od ove godine.

Abed Mahfouz je modni dizajner iz Libana. Potiče iz skromne porodice koja je bila posvećena krojačkom zanatu pa je i Abed odlučio da uđe u zavodljivi svet mode. Nakon što se pridružio svojoj starijoj sestri u dizajniranju večernjih haljina, 
Mahfouz je prepoznao svoju pravu strast za modom i to je dovelo do rođenja Abed Mahfouz brenda. Zbog ogromne ljubavi prema gradu Rimu, svoje Couture kolekcije je izlagao u nekim od čudesnih gradskih znamenitosti – Villi Borghese, Arco di Constantino i Santo Spirito. Godine 2009 –te je proširio svoj brend luksuznom večernjom ready-to-wear linijom želeći da proširi interesovanje za svoj brend. Ova kolekcija je prikazana na Njujorškoj Nedelji mode a on je nastavio da osvaja žene širom sveta.

Dino Colla, berberin iz Ferare je svoju berbernicu-laboratoriju Antica Barbiera Colla otvorio u Via Manzon davne 1904.godine i do danas je ona institucija u Milanu. Preko sto godina istorije šišanja kose i oblikovanja brade! U davno vreme kada je Dino počinjao svoj biznis kočije sa konjima su prevozile putnike i njegove mušterije. Opstao je do danas zahvaljujući svom menadžerskom talentu, prepoznatljivom  stilu i umeću da pruži uslugu sa pet zvezdica: posle brijanja je koristio vruće peškire za parenje lica, šišao je mušterije metodom sfumatura a candela ili  oblikovanje kose dimljenjem na sveći, pravio je šampone sa gorkim bademovim uljem, jajima, rumom i soli. Kako su njegovi poslovni uspesi rasli i njegov salon je dobijao više prostora i poštovanja a prema njegovim posebnim receptima proizvedeni su kreme i losioni za negu kože i kose i to specijalno dizajnirani proizvodi Antica Barbiera Colla u ograničenoj seriji.

Preporučujemo

foto

03. 10. 17

Modni dodaci sa New York Fashion Week-a

Kolekcija jesen 2017

foto

04. 10. 17

Jednorog na Paris Fashion Week-u

Novi spektakl

foto

22. 09. 17

Victoria Beckham proleće/leto 2018

Ready-To-Wear Collection

Search