19. 06. 2013
Morellato
Savremen italijanski dizajn
Ovaj italijanski brend nastao je davne 1930. godine u Veneciji kada je Giulio Morellato otvorio sopstvenu radionicu za satove i nakit. Specijalizovali su se za proizvodnju kaiševa za satove.
Nakon samo nekoliko godina Morellato je postao broj jedan u proizvodnji kožnih kaiševa i zauzeo poziciju najvećeg dobavljača renomiranih i prestižnih švajcarskih kuća kada je časovničarstvo u pitanju.
Nakon smrti Giulija Morellata, 60-ih godina, njegov prijatelj i partner Silvano Carraro preuzima kompaniju zajedno sa svojim sinovima, Massimom i Marcom koji 1992. postaju jedini vlasnici ove kompanije.
Uporedo sa proizvodnjom narukvica, braća su budućnost videla u satovima i nakitu i odlučila da posebnu pažnju posvete kolekciji nakita pod imenom “Jewellery for living”, kombinujući prirodne materijale sa metalom i poludragim kamenjem.
Ovaj savremen italijanski dizajn ubrzo su prepoznale žene koje vole lepršav i šarmantan izgled.
Drugu godinu za redom, Morellato je za promotivno lice odabrao ruski top model Irinu Shayk. Svojom senzualnošću i prefinjenim izgledom ona doslovno predstavlja kolekciju nakita pod nazivom „ More Essential, more Sensual“. Morellato promo lice za Srbiju je Vanja Milićević, uspešna srpska modna blogerka.
Sve kolekcije nakita su inspirisane savremenim i večnim, u skladu sa trendovima, od dragog ili poludragog kamena i apsolutno neophodne u vrelim letnjim danima.
Satovi su predstavljeni kroz tri kolekcije Firenze, Luna i Panarea, a garancija su atraktivne i večite forme.