02. 10. 2012
Diesel
Neka vaša odeća progovori
Diesel je jedan od napopularnijih brendova za mlade u svetu. Kompanija nudi mušku i žensku liniju, a prodaje se u skoro 80 različitih zemalja.
Osnivači ove italijanske kompanije su Renzo Rosso i Adriano Goldschmied, 1978. godine. Koncept kojim su se vodili je da svet posmatraju kao jednu makro kulturu. Oni ne priznaju ograničenja i ne prate trendove, oni ih postavljaju. Od 1985. godine Rosso preuzima potpunu kontrolu nad kompanijom i kreće sa internacionalnom marketinškom kampanjom.
Wilbert Das se pridružuje 1988. godine kao kreativni direktor. Može se reći da je on najzaslužniji za svetsku slavu Diesela. Ideja je da ne budu samo modno prepoznati, već da nametnu stil života.
Imali su značajne saradnje, sa Adidasom 2008. godine na liniji teksas garderobe, u kampanji Fuel for Life sa L’Orealom, linija satova i nakita sa Fossilom. Čak se pojavila i limitirana verzija Diesel automobila u saradnji sa Fiatom.
Jedan od najzanimljivijih aspekata vezanih uz ovaj brend je svakako njihov marketinški pristup. Nekad strategija uključuje marketing svojih proizvoda u video igrama, poput Simsa. Neke su veoma izazivačke poput ’’Be Stupid’’.
Najnovija kampanja za džins Fit your attitude vas poziva da izaberete farmerke spram svog karaktera. Da li ste hrabri, slobodnog duha, sigurni u sebe, šik ili spontani, na vama je da odlučite.
Zato ne čudi što je Renzo Rosso je bio nominovan za preduzetnika godine i osvojio nagradu za marketinške kampanje.