10. 07. 2012
Uniqlo
Japan osvaja svet mode
Uniqlo je robna marka iz Japana, koja pravi odeću i modne dodatke za svaki dan, namenjene ženama, muškarcima i deci. Iako je nastala još 1949. godine, od 1997. menja politiku, primenjujući sistem koji koristi robna marka Gap, i od tada pa do 2005. godine beleži znatne uspehe. Od sredine 2000-ih Uniqlo ekspanzija se širi sa područja Azije, sa planom da do 2020. godine prestigne trenutno tri vodeće ulične robne marke: H&M, Zaru i Gap.
Iza Uniqlo mašinerije se krije ime Tadashi Yanai, koji je uspeo da pomiri istok i zapad u svojoj kompaniji, uzimajući i primenjujući najbolje od jednih i od drugih. Čitav uspeh Uniqla je miks tradicionalnih vrednosti, napornog rada, ponuda kvaliteta po niskim cenama sa marketing strategijama koje su proslavile američke kompanije. Tadashi Yanai je decenijama proučavao fenomen robnih lanaca poput Marks & Spencer, Benetton, Gap i H&M kako bi postavio kompaniju na visoko mesto među konkurentima.
Uniqlo je zvanični sponzor prvog reketa sveta, Novaka Đokovića, i olimpijskog tima koji će predstavljati Japan u Londonu, ove godine.
Ako želite da uvek budete u toku sa informacijama sveta mode i modnih trendova, prijavite se na SML Newsletter OVDE!